תנאי שימוש ופרטיות

הבלוג (להלן – "האתר") אי-פוכונדר (להלן – "אי-פוכונדר") פותח ומתוחזק למטרות ידע, השכלה, בידור ותקשורת אישיים שלך. באתר עשויים להופיע, מפעם לפעם, תכנים ומידע הנוגעים למחלות שונות ו/או למצבים רפואיים שונים ולטיפול בהם. מובהר כי אין בתכנים ו/או במידע המופיעים באתר משום המלצה רפואית ו/או טיפולית. במידה והנך סובל ממחלה ו/או בעיה רפואית כלשהי, מומלץ לפנות, ללא דיחוי, אל הרופא המטפל שלך או אל איש מקצוע אחר בתחום הרפואה.

אנא קרא את התנאים וההוראות שלהלן (להלן – "תנאים והוראות") בעיון לפני גישה ושימוש באתר זה. בעצם הגישה שלך לאתר, או השימוש בו, אתה מאשר שקראת, הבנת את התנאים וההוראות וכי אתה מסכים, ללא כל תנאי ו/או הסתייגות, שהתנאים וההוראות שלהלן יחייבו אותך, ממש כאילו היית חותם עליהם. אם אינך מעוניין שתנאים והוראות אלה יחייבו אותך, אזי אינך רשאי לגשת לאתר.

אי-פוכונדרר רשאית לשנות ו/או לעדכן תנאים והוראות אלה מפעם לפעם, וזאת ללא צורך במתן הודעה מראש על ביצוע שינויים ו/או עדכונים כאמור. שינויים אלה יכנסו לתוקפם מיד עם פרסומם באתר. המשך השימוש שלך באתר ייחשב כראיה בלתי ניתנת לערעור להסכמתך לתנאים ולהוראות לאחר ששונו.

האמור בתנאי שימוש אלו מתייחס לנשים וגברים כאחד והשימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.

שימוש באתר

הנך רשאי לגלוש באתר באופן חופשי ולהוריד ממנו חומר. בכל חומר שתוריד מן האתר אתה רשאי לעשות שימוש אישי ובלתי מסחרי בלבד. אינך רשאי להפיץ, לשנות, לשדר, לעשות שימוש חוזר, לחזור ולפרסם או להשתמש בחומרים אלה למטרות ציבוריות או מסחריות, ללא רשות מפורשת בכתב מאת אי-פוכונדר.

יש לשמור ולקיים את כל זכויות היוצרים והודעות הקניין האחרות שימשיכו להופיע בחומר שתוריד. כל התכנים באתר הנם יצירות שזכויות היוצרים בהן הן של אי-פוכונדר ו/או של הספקים של אי-פוכונדר ו/או של צדדים הקשורים אליה, אלא אם צוין אחרת, ואין להשתמש בהם ללא הרשאה מפורשת בכתב של אי-פוכונדר או כפי שנקבע בתנאים והוראות אלה.

הגבלות על גישה

מלבד במקרה שבו ניתנה רשות מפורשת על ידי אי-פוכונדר, כל גישה או ניסיון גישה לאזורים אחרים במערכת המחשבים של אי-פוכונדר או למידע אחר אשר נכלל במערכת זו, לכל מטרה, אסורים לחלוטין. הנך מתחייב לא להשתמש בכל רובוט, עכביש או תהליכים או אמצעים אוטומטיים או ידניים אחרים על מנת "לגרד מסכים", לנטר, "לכרות" או להעתיק עמודי אינטרנט באתר, או תכנים אשר נכללים בו ללא רשות מפורשת בכתב מאת אי-פוכונדר . הנך מתחייב שלא להפיץ דואר זבל לכל משתמש אחר באתר, מכל סיבה שהיא. הנך מתחייב לא להשתמש בשום התקן, תוכנה או שגרה על מנת להפריע או לנסות להפריע לעבודה התקינה של האתר.

הנך מתחייב לא לעשות כל פעולה אשר תטיל עומס רב באופן לא סביר או לא מידתי על התשתיות של אי-פוכונדר או ספקיה. כמו-כן, אתה מתחייב לא להשתמש במסגור או בטכניקות אחרות על מנת לצרף כלסימן מסחר, סמליל, שם עסקי או מידע קנייני אחר של אי-פוכונדר, לרבות תמונות, מסגרות, תוכן או פריסה/עיצוב אשר נמצאים בכל עמוד באתר ללא הסכמה מפורשת בכתב מאת אי-פוכונדר.

עדכניות המידע

אי-פוכונדר עושה מאמצים סבירים על מנת לכלול מידע מדויק ועדכני באתר, אולם מאחר והמידע משתנה במהירות רבה כל כך, אי-פוכונדר אינה יכולה להבטיח את מידת הדיוק של המידע. זאת ועוד, אי-פוכונדר אינה נוטלת על עצמה כל אחריות או חבות לאמינות, דיוק, תוקף, עדכניות, תועלת או שלמות של כל מידע באתר.

מדיניות בנושא פרטיות

אי-פוכונדר מכבדת את הפרטיות של משתמשיה ויצרה מדיניות בנושא פרטיות אשר מסבירה את הזכויות והחובות של המשתמשים בנוגע למידע אישי שהמשתמשים מגלים לאתר.

הואיל והשימוש באתר מתבצע בסביבה מקוונת, הנכם מצהירים בזאת כי הובא לידיעתכם כי אין באפשרותה של אי-פוכונדר להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירה למחשבים ו/או חשיפת המידע שנאגר ברשותם, ולפיכך לא תהא לך כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי אי-פוכונדרב עניין זה בגין כל נזק, בין ישיר ובין עקיף, שיגרם לך בעקבות חשיפת המידע האמור. במסגרת השימוש בתכנים שונים באתר, יתכן ותתבקשו לספק פרטים אישיים כגון שם, כתובת ודואר אלקטרוני. משתמשים שיקלידו את פרטיהם כאמור, נותנים בזאת את הסכמתם להיכלל ברשימות ההפצה, וכן כי אי-פוכונדר תשלח אליהם חומר מקצועי, עדכונים, הודעות והצעות שונות. מובהר כי תהיו רשאים, בכל עת, לבקש את מחיקת פרטיכם מרשימת התפוצה של אי-פוכונדר וכן תהיו זכאים לעיין במידע אודותיכם ולבקש תיקון המידע ו/או מחיקתו.

אי-פוכונדר שומרת לעצמה את הזכות לעשות שימוש בפרטים על מנת לאפשר שימוש בשירותים השונים באתר ו/או לשפר ולהעשיר את התכנים המוצגים באתר ו/או לצורכי משלוח דוגמיות של המוצרים להתנסות. כמו-כן, אי-פוכונדר תהיה רשאית לעשות שימוש בפרטים אלו, בין בעצמה ובין ע"י מי מטעמה, לצרכים מסחריים, פרסומיים, סטטיסטיים ושיווקיים שונים, ואולם שימוש כזה יתבסס על המידע כמקשה אחת וללא התייחסות פרטנית למידע הקשור למשתמש/ת מסוימ/ת. השימוש בפרטים אלו ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין. אי-פוכונדר לא תעביר את פרטיהם של משתמשים באתר לצדדים שלישיים כלשהם, למעט במקרים המפורטים להלן:

א. במידה ואי-פוכונדר תמכור או תעביר את פעילות האתר לתאגיד אחר ו/או תתמזג עם גוף אחר ו/או תמזג את פעילות האתר לתאגיד אחר, יהיה ניתן להעביר לאותו תאגיד פרטי משתמש ומידע שנאגר אודותיו באתר, ובלבד שאותו תאגיד יקבל על עצמו את הוראות סעיפי פרטיות המשתמשים שבתנאי השימוש;

ב. אם נעשה שימוש באתר לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;

ג. אם התקבל בידי אי-פוכונדר צו שיפוטי או הוראת רשות מוסמכת המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי;

ד. בכל מחלוקת או הליכים משפטיים, במידה ויתנהלו, בין משתמש לבין אי-פוכונדר;

ה. במקרה של רכישת מוצרים ו/או שירותים מצדדים שלישיים המציעים למכירה באתר, יועבר לצדדים שלישיים אלה המידע הדרוש לשם השלמת תהליך הרכישה.

עוגיות (Cookies) הינן קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על ידי שרתי האתר באמצעות הדפדפן על הכונן הקשיח של המחשב בו הנך משתמש. העוגיות אינן מכילות מידע שמזהה אותך באופן אישי והנך רשאי לבחור, באמצעות שינוי הגדרות הדפדפן בו הנך משתמש, לסרב לקבל ולשמור עוגיות אלה.

השימוש בעוגיות מאפשר לאתר לספק לך שירות מהיר ויעיל וכן מאפשר איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, ויחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל פעם בעתיד.

העדר אחריות

השימוש שלך באתר הוא על אחריותך בלבד. בשום מקרה אי-פוכונדר או צד אחר המעורב ביצירת האתר, הפקתו או הספקתו לא יהיה אחראי לכל נזק, מכל סוג שהוא, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, נזקים ישירים, אגביים, תוצאתיים, עקיפים או עונשיים, או נזקים הנובעים מאובדן רווחים, אובדן נתונים או הפרעה למהלך העסקים ואשר נובעים מהגישה שלך, שימוש באתר או חוסר יכולת לגשת לאתר או להשתמש בו. הגבלת אחריות זו חלה גם על כל נזק או וירוס אשר עלולים לפגוע בציוד המחשבים שלך.

אי-פוכונדר אינה ערבה ואינה מתחייבת שהקבצים הזמינים להורדה מאתר זה יהיו חופשיים מזיהום בוירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים או קוד אחר שיש לו תכונות פוגעניות או הרסניות.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אי-פוכונדר ו/או צד אחר המעורב ביצירת האתר, הפקתו או הספקתו, אינם נושאים בכל אחריות ביחס לתכנים המופיעים באתר, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, כתבות, תמונות, מאמרים, סקירות, נתונים, ידיעות, עצות, הערכות, הנחיות ו/או כל מידע אחר בכל פורמט שהוא אשר יועמד לרשותך בכל אמצעי שהוא, הקיים כיום או יהיה קיים בעתיד (להלן – "תכני האתר"), בין אם תכנים אלה בבעלות האתר ו/או מפעיליו ובין אם הם בבעלות צד שלישי כלשהו, מהימנותם, תוכנם, דיוקם, אמינותם, זמינותם והשפעתם על המשתמשים באתר ו/או כל צד שלישי הנחשף לתכני האתר בכל דרך אחרת. מובהר כי כל התכנים ו/או השירותים המופיעים באתר זה מובאים "כמות שהם" (as-is) ובכפוף להסתייגויות של הוראות כל דין המורות אחרת, אין אי-פוכונדר ו/או האתר ו/או מפעיליו אחראיים, בכל צורה שהיא, במפורש או מכללא, לגבי תכני האתר והפעולות אשר הגישה אליהם מתאפשרת באמצעות הגישה לאתר, מוצרים או שירותים שהגישה אליהם מתאפשרת באמצעות גישה לאתר, לרבות בין השאר, אחריות לאיכות מסחרית, להתאמה למטרה מסוימת או לאי הפרה ו/או לנזק אשר נגרם או עלול להיגרם בשל פגם ו/או תקלה בתוכנה המפעילה את האתר או את הגישה לאתר. אין במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר משום עצה רפואית, חוות דעת מקצועית ובשום אופן אין לראות באלו כתחליף להתייעצות עם מומחה. תכני האתר נועדו לספק מידע כללי בלבד הבא לסייע לך להעמיק ולהרחיב את הידע המצוי ברשותך בתחומים בהם עוסק האתר בלבד, ואין להסתמך על תכני האתר מבלי להיוועץ קודם לכן באיש מקצוע מתאים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל הסתמכות על התכנים המופיעים באתר ופעולה על פיהם נעשים על אחריותך הבלעדית והמלאה ולא תהיה לך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה, מכל סוג שהוא, כלפי האתר ו/או מפעיליו ו/או יוצרי התכנים. המשתמשים מתחייבים שלא לעשות שימוש באתר למטרה האסורה על פי דין ו/או על פי תנאי השימוש. כמו כן, המשתמשים מתחייבים להקפיד במסגרת שימושם באתר שלא להעלות, להפיץ, לשלוף, או לפרסם מידע או חומר אחר: (א) אשר עלול לפגוע בפרטיותו של צד שלישי או בזכויות אחרות שלו, לרבות זכויות יוצרים וזכויות קניין רוחני אחרות.(ב) הכולל וירוסים או תוכניות/יישומי מחשב מזיקים אחרים. (ג) הכולל פרסומת מכל סוג שהוא. (ד)המשדל, מעודד, מסייע או ממריץ ביצוע מעשה האסור על פי חיקוק או עלול לעורר אחריות משפטית. (ה) המהווה לשון הרע ו/או הוצאת דיבה ו/או פגיעה בפרטיות.(ו) הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או את מענם ודרכי ההתקשרות עימם. (ז( המזהה צדדים שלישיים מבלי שניתנה הסכמתם של צדדים אלה לפרסום. )ח( שהינו בעל אופי או תוכן טורדני, מעליב, עוין, מאיים, גס רוח, פוגעני, משמיץ, לא חוקי וכיו"ב או שיש בו משום תועבה, פורנוגרפיה, לשון גסה או ניבול פה. (ט) שיש בו, או הוא מעודד לגזענות, או אפליה פסולה על בסיס גזע, מוצא, צבע עור, עדה, לאומיות, דת, מין, עיסוק, נטייה מינית, מחלה, נכות גופנית או נפשית, אמונה, השקפה פוליטית, או מעמד חברתי-כלכלי. (י) העלול להטעות צרכן. ו/או (יא) שהגישה אליו חסומה באמצעות סיסמה וכיו"ב, ואינה מתאפשרת באופן חופשי לכל משתמשי האינטרנט. המשתמשים מתחייבים למלא אחר כל התנאים והחובות המפורטים בתנאי השימוש ולשפות את ד"ר ו/או מי מטעמה, מיד עם דרישתה הראשונה של אי-פוכונדר, בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או תשלום ו/או הוצאה ו/או אובדן רווח שיגרמו לה, לרבות שכ"ט עו"ד והוצאות משפט, עקב הפרת תנאי מתנאי השימוש.

מבלי לפגוע בכל זכות אחרת של אי-פוכונדר, מסכימים המשתמשים כי במקרים בהם אי-פוכונדר תחשוש כי השימוש של המשתמשים באתר נוגד את תנאי השימוש ו/או את הוראות הדין, תהיה אי-פוכונדר רשאית להתחקות אחר שימושם באתר, למנוע גישה לאתר, ו/או להעביר את דפוסי התנהגותם לצדדים שלישיים, שפעילותם של המשתמשים עלולה לפגוע בהם ו/או שניתן צו שיפוטי המורה לעשות כן, וכן לנקוט בכל פעולה אחרת אשר אי-פוכונדר תמצא לנכון כדי להגן על קניינה ו/או על זכויותיה.

שיפוי

הנך מתחייב לשפות, להגן ולמנוע כל נזק מאי-פוכונדר, נושאי המשרה, הדירקטורים, העובדים, השליחים, הספקים והשותפים שהם צדדים שלישיים מפני ונגד כל הפסד, הוצאה, נזק ועלות, לרבות שכר טרחת עורכי דין בשיעור סביר, אשר ינבעו מכל הפרה של תנאים והוראות אלה על ידך, או מכל פעילות הקשורה לחשבון שלך (לרבות רשלנות או התנהגות בעוולה), או של כל אדם אשר יתחבר לאתר באמצעות החשבון שלך.

סודיות

בכפוף לתנאים ולהוראות המפורטים במדיניות שלנו בנושא פרטיות, כל תקשורת או חומר שתעביר אלינו, או תפרסם באתר, בדואר אלקטרוני או בדרך אחרת, לרבות, בין השאר, נתונים, שאלות, הערות, הצעות וכדומה, הם בבחינת מידע לא קנייני ולא סודי וכך ננהג בהם. אי-פוכונדרו/או מי מהצדדים הקשורים אליה רשאים להשתמש במידע או חומרים אלה, לכל מטרה, לרבות, בין השאר, לצורך העתקתו, גילויו, העברתו, פרסומו, שידורו ופרסום נוסף שלו. זאת ועוד, אי-פוכונדר והצדדים הקשורים אליה, חופשיים להשתמש בכל הרעיונות, המושגים, הידע או הטכניקות אשר יהוו חלק מכל מידע או חומר שתשלח לאתר מכל סיבה, לרבות, בין השאר, על מנת לפתח, לייצר ולשווק מוצרים.

סימני מסחר

סימני המסחר, הסמלילים וסימני השירות (להלן, ביחד – "סימני מסחר") אשר מוצגים באתר הם סימני,מסחר רשומים ובלתי רשומים של אי-פוכונדר ושל אחרים. בנוסף לכך, כל כותרות העמודים, הגרפיקה המותאמת, האייקונים של הכפתורים והתסריטים עשויים להיות סימני שירות, סימני מסחר או לבוש עסקי של אי-פוכונדר, ואין להעתיק אותם, בשלמותם או בחלקם, ללא רשות מוקדמת בכתב מאת אי-פוכונדר.

הנך מאשר כי סימני המסחר המשמשים והמוצגים באתר זה הם רכושה הבלעדי של אי-פוכונדר או של בעל סימני המסחר, וכי הם יישארו רכושם הבלעדי. אין לפרש שום דבר מהאמור באתר זה כאילו הוא מהווה מתן רישיון או זכות, מכללא, או מכח השתק, או בדרך אחרת, בסימני המסחר או בקשר אליהם, ללא רשות מפורשת בכתב מאת אי-פוכונדר ובעל סימני המסחר. חל איסור מוחלט על שימוש לרעה שלך בסימני המסחר שבאתר או בתכנים המוצגים בו, מלבד כפי שנקבע בתנאים והוראות אלה. אנו מודיעים לך בזאת כי אי-פוכונדר תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על פי הדין על מנת לאכוף את זכויות הקניין הרוחני שלה באתר ובתכניו, במידה המרבית המותרת על פי דין, לרבות על ידי נקיטת צעדים לקבלת עיצומים פליליים.

זכויות יוצרים

אי-פוכונדר מעניקה לך את טובת ההנאה של גישה וצפייה בטקסט, גרפיקה, קול, עיצובים, תמונות, טבלאות ותכנים אחרים )להלן – ה"תוכן של אי-פוכונדר"( באתר, אך ורק לשימוש אישי ולא מסחרי שלך. אי-פוכונדר רשאית לבטל טובת הנאה זו בכל זמן, לאחר או ללא מתן הודעה, על יסוד סיבה, או ללא כל סיבה.

כל התכנים, התוכנה והיצירות האחרות באתר, והעתקה של כל אחד מאלה )להלן, ביחד- "יצירות"( הן יצירות של אי-פוכונדר אשר כפופות לזכויות יוצרים של אי-פוכונדר ו/או של ספקיה, והן מוגנות על פי חוקי זכויות יוצרים בארצות הברית וברחבי העולם, ועל פי אמנות שונות. מלבד הענקת אפשרות הגישה והצפייה המוגבלת בתכנים של אי-פוכונדר כמפורט לעיל, אי-פוכונדר אינה מעניקה לך הטבות או זכויות אחרות בכל יצירה שלה. הנך מאשר כי כל שימוש אחר ביצירות, לרבות בין השאר, העתקה, שינוי, הפצה, שידור, פרסום חוזר, הצגה או ביצוע, ללא רשות מוקדמת בכתב מאת אי-פוכונדר, אסור לחלוטין.

הודעה על הפרה של זכויות יוצרים:

אי-פוכונדר מכבדת את הקניין הרוחני של אחרים, ואנו מבקשים ממך, כשם שאנו מבקשים מכל המשתמשים באתר שלנו, לכבד את הקניין הרוחני של אחרים. אם אתה סבור כי יצירה שיש בה זכויות יוצרים הועתקה, וכי היא נגישה באמצעות האתר באופן אשר מהווה הפרה של זכויות יוצרים, באפשרותך להודיע לנו על כך בהתאם לחוק זכויות היוצרים של המילניום הדיגיטלי ("DMCA") על ידי שתעביר לנציג מטעמה של אי-פוכונדר את כל המידע שלהלן:

1. החתימה הפיזית או האלקטרונית של בעל זכויות היוצרים, או של האדם או הגוף אשר מורשים לפעול בשמו של בעל זכויות היוצרים.

2. תיאור פרטני של היצירה הכפופה לזכויות יוצרים אשר הופרה על פי הנטען. אם בעמוד מקוון אחד מופיעות מספר יצירות אשר כפופות לזכויות יוצרים, תוכל להעביר רשימה מייצגת של יצירות אלה באותו אתר.

3. תיאור פרטני של המקום בו קיימת היצירה הכפופה לזכויות יוצרים אשר הופרה על פי הנטען (לרבות כתובת פרטנית של דף האינטרנט באתר).

4. תיאור פרטני היכן קיימים היצירה המקורית אשר כפופה לזכויות יוצרים או עותק מורשה שלה (לרבות, לדוגמא, כתובת פרטנית של דף האינטרנט שאינו נכלל באתר זה).

5. שמך, כתובתך, מספר הטלפון שלך, ובמידה שקיימת, גם כתובת הדואר האלקטרוני שלך.

6. הצהרה בכתב על ידך שאתה מאמין בתום לב שהשימוש השנוי במחלוקת אינו מורשה על ידי בעל זכות היוצרים, אדם או גוף המורשים לפעול בשם בעל זכויות היוצרים, או על פי חוק.

7. הצהרה בכתב על ידך, בכפוף לאזהרה על העונשים הצפויים לך בשל עדות שקר, שכל המידע שלעיל הינו מידע מדויק, וכי אתה בעל זכות היוצרים או האדם או הגוף המורשים לפעול בשם בעל זכויות היוצרים.

ניתן לפנות אל הנציג של אי-פוכונדר לעניין הודעות על תביעות בנושא הפרת זכויות יוצרים באתר זה, לפי הכתובת הבאה:

אי-פוכונדר

לכתובת הדואר: אורי גורן , ת.ד 857,

צור משה, 4281000.

או בתופס צור קשר שבאתר

הננו מפנים את תשומת לבך לכך כי לפי ה – DMCA, תובעים העושים מצגי שווא בקשר להפרות זכויות יוצרים עלולים לשאת באחריות לנזקים שנגרמו כתוצאה מהסרה או חסימה של חומר שנטען כי הוא חומר מפר, הוצאות משפט, ושכר טרחת עורכי דין.

תקשורת מקוונת

למרות שאי-פוכונדר עשויה מפעם לפעם לנטר או לבדוק דיונים, שיחות, חומרים מתפרסמים, שידורים, לוחות מודעות וכדומה, אשר נכללים באתר, לא חלה על אי-פוכונדר כל חובה לעשות זאת, ואי-פוכונדר אינה נוטלת על עצמה כל אחריות או חבות הנובעות מכל תוכן באתר, או בשל כל שגיאה, לשון הרע, השמצות, לזות שפתיים, מחדלים, שקריות, חומר שהוא בגדר תועבה, פורנוגרפיה, גסויות, סכנה או אי דיוק בכל חומר הנכלל או מופיע באתר.

אי-פוכונדר אינה נוטלת על עצמה כל אחריות לבדוק כי המידע המתפרסם במסגרת קבוצות דיון, חדרי שיחה, שידורים, לוחות מודעות וכדומה, באתר, הוא אכן מדויק. אי-פוכונדר שומרת על זכותה, אך אינה חייבת, לבדוק תקשורות וחומרים מתפרסמים או מועלים לאתר, ולחסום ולמחוק תקשורות או חומרים שאי-פוכונדר תקבע כי הם, אחד מהבאים: (א) פוגעים לרעה, מהווים לשון הרע או תועבה; (ב) מהווים תרמית, הטעייה או הולכת שולל; (ג) מפרים זכויות יוצרים, סימני מסחר או זכויות קניין רוחני אחרות של אחרים; או (ד) פוגעים, מעוררי התנגדות או אינם מקובלים מבחינה אחרת על אי-פוכונדר, מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול הדעת הבלעדי שלה.

מדיניות תפעול

חל איסור על פרסום או שידור כל חומר לא חוקי, מאיים, משמיץ, המהווה לשון הרע או לזות שפתיים, חומר תועבה, חומר הסתה, חומר פורנוגרפי או כל חומר אשר עשוי להוות, או לעודד, התנהגות שניתן לראותה כעבירה פלילית, ו/או אשר מצמיחה אחריות אזרחית, או מהווה הפרת חוק בכל דרך אחרת. אי-פוכונדר תשתף פעולה באופן מלא עם רשויות אכיפת החוק, או עם כל צו של בית משפט אשר יבקש או יורה לאי-פוכונדר לגלות את זהותו של מי שפרסם חומרים או מידע כאלה באתר שלה.

מדיניות עריכה

אי-פוכונדר שומרת על זכותה לשנות או למחוק חומרים מהאתר בכל זמן, וזאת ללא מתן הודעה מראש. קישורים מסוימים שניתן למצוא באתר מוליכים למשאבים המצויים על שרתים שאינם מתוחזקים על ידי אי- פוכונדר ואינם כפופים לשליטתה. אנו מעמידים קישורים אלה רק לנוחותם של המשתמשים שלנו. אי-פוכונדר אינה אחראית, בכל דרך שהיא, לתכנים בכל אתר אינטרנט מקושר כזה, לזמינות הגישה לאתר זה ו/או לשלמות המידע באתר זה. עצם הכללת קישור כלשהו לאתר אינטרנט אחר באתר, או כל אזכור של מוצר או שירות בשמו המסחרי, בשם המסחרי של היצרן שלו, או בדרך אחרת, אינו מהווה אימוץ או המלצה עליו על ידי אי-פוכונדר ואין להבין אזכור כזה כהמלצה על מוצר כלשהו. הגישה לאתרים אחרים אשר מקושרים לאתר זה היא על סיכונך ועל אחריותך הבלעדית, ואנו מתנערים מכל אחריות בקשר לגישה שלך לאתרים מקושרים כאלה.

בטל היכן שאסור

למרות שהמידע באתר זה נגיש בכל רחבי העולם, לא כל המוצרים והשירותים אשר נדונים באתר זה זמינים לכל אדם בכל אתר ואתר או בכל רשות ריבונית. אי-פוכונדר שומרת על זכותה להגביל את אספקת המוצרים או השירותים שלנו לכל אדם, אזור גיאוגרפי או רשות ריבונית ו/או להגביל את הכמויות של כל מוצר או שירות שאנו מספקים, וזאת ללא מתן הודעה מראש. כל הצעה של מוצר או שירות אשר נעשו בחומרים המתפרסמים באתר זה הם בטלים במקום שהם אסורים. שונות תנאים והוראות אלה ביחד עם המדיניות בנושא פרטיות שלנו וכל הסכם אחר שנכרת בינך לבין אי-פוכונדר בקשר למוצר או לשירות מסוים של אי-פוכונדר, ממצים את מלוא ההסכמה בינך לבין אי-פוכונדר וגוברים על כל ההסכמים, המצגים וההבנות האחרים, בכתב או בעל פה.

אינך רשאי לשנות או לתקן תנאים והוראות אלה ללא הסכמה מוקדמת בכתב מאת אי-פוכונדר. אי-פוכונדר רשאית לשנות או לתקן תנאים והוראות אלה ואת מדיניות הפרטיות בכל זמן ומבלי לתת לך הודעה על כך. עליך לבדוק תנאים והוראות אלה באופן סדיר על מנת לבדוק האם נעשו בהם שינויים או תיקונים, שכן המשך השימוש שלך באתר לאחר שינוי או תיקון מהווה אות להסכמתך ולנכונותך לקבל תנאים והוראות אלה כפי ששונו.

אם יקבע כי הוראה כלשהי אשר נכללת בתנאים והוראות אלה אינה חוקית, אינה תקפה או אינה ניתנת לאכיפה על פי הדין הקיים או על פי כל דין עתידי, אזי, אתה מבין ומסכים כי הסעיף או ההוראה שיקבע כי אינם חוקיים, אינם תקפים או אינם ניתנים לאכיפה יופרדו משאר התנאים וההוראות מבלי להשפיע על האפשרות לאכוף את כל ההוראות והסעיפים הנותרים. הפעילות באתר זה וכל הקשור והכרוך בה, לרבות תנאי השימוש, יוכפפו לדין הישראלי לבד (ללא הפנייה לדין זר), וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לאתר ולשימוש בו ו/או לפרשנות תנאי השימוש תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל-אביב.

כל כותרות הסעיפים המשמשות בהסכם זה נועדו לשם נוחות ההתייחסות בלבד ואין להתחשב בהן בפרשנות תנאים והוראות אלה או בקביעת משמעותם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.