מפגש מס 2 של Health 2.0 Israel (בואו בהמוניכם)

השבוע ביום שלישי 18.12 תתכנס שוב קבוצת היזמים, המתעניינים, המשקיעים ואלו שרואים את עצמם חלק מ-Health 2.0 Israel. המפגש הנוכחי שיתקיים בהאב תל אביב, הנושא: הסודות של קופות החולים וארגוני הבריאות ה-ACO, כל מה שצריך לדעת כיזם בתחום הבריאות וטכנולוגיה.

המפגש של הסניף הישראלי שמובל על ידי ישי קנובל וענת בינור, יחל בשעה 16:00 יעסוק בשני סוגי ארגוני בריאות – HMO שזה בעצם קופות החולים בגרסתן האמריקאית והישראלית, מבטח שמספק בעצמו את השירותים, או באמצעות קבלנות ופחות נוהג להחזיר החזרים כמו ביטוח. והארגון השני הוא ה-ACO  שזה סוג חדש ולא לגמרי מפוענח מבחינתי שנולד מרפורמת הבריאות של אובאמה ומדבר בעצם על Accountable Care Organization, אם להסתמך על ויקיפדיה (לחצו על הקישור) מדובר בארגון שבעצם מקבל תשלום על בסיס איכות הטיפול והתוצאות.

ובכן, לצורך ההבנה, תינתן באירוע הרצאה של ד"ר יוסי בהגון, מי שניהל עד לפני כמה חודשים את אגף ה-Ehealth של הכללית ויתן פריסה על הנעשה. קופות החולים הישראליות נחשבות פורצות דרך ומובילות עולמיות בתחום ולכן מהוות קרקע פוריה לניסיון ומקרי בוחן.

בנוסף תהינה הדגמות של מספר סטארטאפים צעירים ומבטיחים בתחום.

להרשמה ואישור הגעה 

למה שכתבתי על המפגש הקודם לחצו כאן

*******

RSVP now for the next Health 2.0 Israel Meetup Next Week on December 18th 

The next Health2.0 Israel Meetup will be held on December 18th @16:00 at the Hub Tel Aviv and will focus on the Secrets of HMOs and ACOs – Everything you Need to Know as a Healthtech Entrepreneur. 

HMOs and ACOs are a key part of the healthtech ecosystem. In Israel, HMOs such as Clalit and Macabi are leading healthtech innovation and receiving worldwide recognition. How can healthtech entrepreneurs build on this success? What are the opportunities for partnerships, clinical pilots and trials?

Join us to hear a fascinating talk by Yossi Bahagon, the former head of Clalit's Digital Health division, one of the most innovative divisions in the world and see demos from some of the hottest Israeli healthtech startups.

The Health 2.0 meetup is an amazing opportunity to learn about the latest healhtech trends and to meet entrepreneurs, investors, and others who are passionate about the space.

The event is capped and space is very limited.

CLICK HERE TO RSVP AND SEE WHO ELSE IS ATTENDING. 

When:

Dec 18th @16:00

Where:

The Hub (TLV), Menahem Begin 55 (7th floor), Tel Aviv

Agenda:

16:00 – 16:30  Networking

16:30 – 17:30  The Secrets of the HMOs and ACOs

17:30 – 18:00  Product Demos, Group Q&A

18:00 – 18:15  Member Announcements & Wrap up


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.