כמה אפליקציות בריאות

ממש ביום יומיים האחרונים, אמר לי מישהו שחבל שאין מקום סדור ללינקים שאני מוצא ומשתף. זה התחבר לי באופן מדויק לרצון שלי לייסד מסורת חדשה. אז הנה, בדומה לניוזלטר, מקבץ לינקים והפעם אפליקציות בריאות מעניינות.

  • פורד מבקשת לשלב אפליקציה למעקב אחר סוכרת במכוניות שלה בתוך שנתיים, כך מדווח עיתון בדטרויט. לטענת פורד הם רוצים לעבור מעבר לאפליקציות המאפשרות לשוחח בנוחות בטלפון ללא שימוש בידיים, או יכולת לנווט בפשטות. החברה מבקשת לייצר מכונית שמטפלת בנהג. המטרה היא למצוא דרך לאפשר לחולים למדוד את מצב הסוכר בדם באופן פושט באמצעות חיבור לרכב. נסיעה בריאה!
  • חברת Medco וחברת הסלולרי Verizon משיקות אפליקציה המאפשרת לצרכנים ולרופאים למצוא את התרופות הזולות ביותר המתאימות למצבם הרפואי ולצורכיהם. באמצעות האפליקציה ועל בסיס המרשם שניתן מציעה האפליקציה חלופות אחרות בעלות נמוכה יותר. במערכת הבריאות האמריקאית, בה עלות התרופות והתשלום של החולים גבוהים מאוד, האפשרות להוריד בעלות התרופות משמעותית ביותר. בנוסף תאפשר האפליקציה להתריע גם על תגובות מסוכנות בין תרופות שאדם לוקח.
  • חברת GE מציעה אפליקציה לשיפור הרגלי התזונה. האפליקציה הנקראת Pic Healthy מאפשרת למשתמשים לייצר יומן מצולם של מה שהם אוכלים, תחביב שתופס יותר ויותר בקרב גולשים. הגולשים יכולים לחלוק עם חבריהם את התמונות ולקבל פידבקים מהקהילה על רמת הבריאות של המזון שהם אוכלים. החברים מדרגים את רמת הבריאות של המאכל, ואכילה בריאה מזכה בנקודות.
  • האם חולים בכלל רוצים אפליקציות העוסקות בבריאות. סקר שמתפרסם בבלוג על פרסום תרופות, מוצא שלאו דווקא. מתברר שחולים לאו דווקא רוצים שיזכירו כל הזמן שהם חולים ונזקקים למעקב. מתברר שעדיין יש מקום לתזכורות אחרות ושונות בתחום.
  • אפליקציה חדשה שהושקה מנסה לסייע לחיילים הסובלים מתסמונת פוסט טראומטית (PTSD). האפליקציה מאמנת את הסובלים על מנת להתמודד באופן טוב יותר עם הסימפטומים השוניםף ועל מנת לקבל מידע נוסף על היכן ניתן לקבל עזרה, ולחבר לעזרה על בסיס מיקום. מפתחי האפליקציה מבקשים להסביר כי לא מדובר בתחליף לרופא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.