מ"אוף רקורד" ל-"און ליין"

 לפני 120 פוסטים החלטתי לפתוח בלוג על בסיס עצמאי ולכתוב על מה שהיה נראה לי ה-נושא הכי מעניין עבורי לכתוב עליו – מדיה חברתית, טכנולוגיה ובריאות… נושא שלא ממש מטופל בבלוגספירה בארץ הקודש, אך יש בו גודש של מידע וידע ולטעמי מהווה תפנית משמעותית בדרך שבה אנחנו צורכים בריאות, מקבלים שירותי בריאות,  וכן בדרך שבה המערכת מספקת מזור, טיפול ושיפור לבריאותינו.

מאז התחלתי ועד היום: למדתי, הצטרפתי למספר פורומים באינטרנט ואני קורא מדי יום חומר רב, יצא לי להרצות בפורומים בינלאומיים ולהכיר שם את האנשים המרכזיים בתעשייה זו.  התמזל מזלי לעבוד בקבוצת ניאופרם ולקבל את האפשרות לפתח פעילות דיגיטלית מגוונת עבור הקבוצה בנוסף לעבודתי כדובר הארגון.

במקביל, התחלתי להבין שהשוק בישראל מגיע לנקודת בשלות, והחלו בו זרמים משמעותיים בכיוון של פעילות דיגיטלית שאינה רק שיווקית בתחום הבריאות. זה לא שהשוק לגמרי בתולי, קופות החולים עושות לא מעט בעולם הדיגיטל, וגם גופים אחרים בשוק מתנסים, יש מספר סטארט אפים בתחום ועדיין זו התחלה.

נקודת מפנה

הפוסט הזה הוא נקודת מפנה בחיים. לאחר הרבה תהפוכות בטן, התלבטות, חשיבה, כמה וכמה לילות ללא שינה, החלטתי לשנות כיוון בחיים ולקפוץ מצוק – לפתוח עסק עצמאי שיתמחה בחיבור העולמות שבין הדיגיטל לבין הבריאות.

אחרי 12 שנים של עיסוק בעולם התקשורת, גם כעיתונאי, ולרוב כיועץ תקשורת או "יחצ"ן" (בלשון הרווחת)  אני עוזב את עולם ה"אוף רקורד" וקופץ לעולם ה"און ליין". מאוד נהניתי מהעיסוק הזה, ויצא לי לעשות הרבה דברים חשובים וטובים, ולהכיר הרבה אנשים נפלאים.

קפיצת ראש
נקווה שהנחיתה לא תשבור אותי

מאז הפכה ההחלטה הפנימית למציאות מתקרבת, רבים שואלים אותי מה זה אומר, ואני נזכר בשיחה שהייתה לי עם אדם יקר, חכם ונחמד, שאמר לי – אל תתמקד, לך רחב. אז אני הולך רחב – אעסוק בפעילויות מגוונות של ייעוץ, בניה, ייצור תוכן, לימוד, תפעול, וחיבור של עולמות האון ליין (אינטרנט, סושיאל ומובייל) ועולם הבריאות. הלקוחות יכולים להיות חברות תרופות וציוד רפואי, בתי חולים, קופות חולים, שירותי בריאות אחרים , אתרי אינטרנט בתחום בריאות, רופאים, ארגוני בריאות וכל מי שרוצה להעביר מסר בריאותי.

זה לא רק שיווק, זה גם ייעוץ בפיתוח כלים שבאמת מקדמים את בריאותו של האדם, ואת יכולתה של מערכת הבריאות לספק שירות.

האינטרנט, ואת זה כבר כתבתי, מזעזע בימים אלה את מערכת הבריאות. אף אחד לא יודע לאן הזעזוע הזה יוביל, אבל אני קופץ על הספינה המטלטלת הזו על מנת לנסות ולסייע לקבוע כיוון חיובי ומועיל.

אני פתוח לכל הצעה, כל עוד ההבנה היא שאני עצמאי. אינני מחפש משרה אחרת, שכן את המשרה הכי טובה שיכולתי לחשוב עליה עשיתי בשלוש וחצי השנים האחרונות בקבוצת ניאופרם.

לפעילות החדשה שלי ייקראו על שם הבלוג – e-פוכונדר, והסיסמה שלי, מתחברת למה שאני מרגיש שאני רוצה לעשות – Exploring the e in Health.

זה לא קורה מחר בבוקר, את המעבר אל הלא נודע אעשה עם פרוץ 2013 לחיינו, לאחר החלפה מסודרת בניאופרם עם מי שימצא להחליף אותי, אבל  את הפרפרים בבטן, הפיק בברכיים, וההתרגשות אני מרגיש כבר עכשיו.


6 thoughts on “מ"אוף רקורד" ל-"און ליין"”

  • 1
    יובל שיבולי on נובמבר 12, 2012 הגב

    בהצלחה אורי.
    נהנית מאוד לקרוא את הפוסטים שלך עד כה.
    אמשיך לעקוב גם הלאה.

    בברכה

    יובל שיבולי. ARX

  • 2
    משתמש אנונימי (לא מזוהה) on נובמבר 12, 2012 הגב

    א"ב בתקשורת. לא להצטלם עם חולצת פסים… ובכל זאת, בהצלחה רבה.

  • 3
    guyeiny on נובמבר 12, 2012 הגב

    בהצלחה!

  • 4
    dinaralt on נובמבר 12, 2012 הגב

    הרבה ברכות והצלחה…ומסכימה אתך שעולם הבריאות עובר מהפך גדול משציפינו.

  • 5
    Yaron Frost on נובמבר 12, 2012 הגב

    תותח

  • 6
    devorah on נובמבר 14, 2012 הגב

    בהצלחה רבה, איזה כיף לראות אנשים שהולכים אחרי החלומות שלהם. הגעתי לבלוג שלך בעקבות עבודה שעשיתי באוניברסיטה, ומאז אני עוקבת אחריו בעניין רב. התחום מרתק, הידע שלך מרשים, וגם צורת ההגשה, בנוסף הבלוג יחודי בכך שהוא ואחד הבודדים שעוסקים בתחום הזה בעברית. מקווה שתמצא זמן להמשיך לכתוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.