הסיפור של הרפואה הדיגיטלית

13. נובמבר 2013 רפואה 2.0 1

הרפואה הדיגיטלית עתידה ככל הנראה לשנות את הדרך שבה אנחנו צורכים רפואה, רופאים מבצעים רפואה, ומערך הנתונים שעל בסיסו רפואה מתקיימת. זו אמירה שבמקומות מסוימים כבר נשחקה לה, אך עדיין הרעיון הגדול הזה עוד לא פרץ את הדרך והוא עדיין לא חלק מהמיינסטרים הרפואי. אחד האנשים המעניינים בסיפור הזה הוא פול סונייר, אדם העובד בחברת ייעוץ בתחום הביומד שפתח קבוצה בלינקד אין אין בשם  The digital Health ואוצר לתוכה תוכן מעולה עם תובנות אודותיהם.

בחודשים האחרונים הוא שדרג את האתר שלו שנקרא storyofdigitalhealth והחל לקטלג פתרונות בתחום הבריאות הדיגיטלית, כנסים בתחום ברמה גלובלית, וגם תוכן. לרגל השקת האתר הזה הוא יצר וידאו עם הסבר טוב, ממצה וענייני של מה זה בכלל העולם הזה של בריאות דיגיטלית, מהם מרכיביו ומה הוא עשוי לאפשר. חשבתי שיהיה נחמד להציג לכם אותו בבלוג כאן גם.

פול סונייר
פול סונייר

ככלל אני מאוד אוהב את האנלוגיה הבסיסית של הסרטון בין המכונית לרפואה, וכיצד בעבר נסעו במכונית עם הרבה פחות מידע זמין על הנהיגה והניווט למקום הרצוי, שזה דיי דומה למצב הרפואה ואיך טכנולוגיה זמינה משפרת באופן משמעותי את השליטה שלנו. נכון, תאונות עדיין מתרחשות, וגם בעתיד הרפואה לא תהה חפה מצרות ובעיות…אבל ללא ספק שתוספת המידע משפרת את היכולת והשליטה שלנו… צריך לזכור רק שבמכונית הבריאות נוהגים שניים – הרופאה והמטופל והם צריכים לעבוד בהרמוניה כדי להגיע למחוז חפצם…

תיהנו מהסרטון.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.